همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی به مناسبت میلاد فرخنه حضرت علی (ع) در کاخ صاحبقرانیه برپا شد.

حضرت علی

به گزارش ایسنا،سالومه پوریامین، مسؤول روابط عمومی این مجموعه درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه حاضر تعداد 40 اثر از 20 هنرمند شامل نقاشی، نقش برجسته، تصویرسازی و تذهیب در معرض دید قرار گرفته است.

او افزود: آثار این نمایشگاه با سبک‌های مختلفی همچون رئالیسم، آبستره، کلاسیک، سورئالیسم و تکنیک‌های میکس مدیا، اکریلیک، رنگ و روغن و آبرنگ خلق شده و به نمایش گذاشته شده است.

پوریامین توضیح داد: موضوع کارهای ارائه شده در این نمایشگاه آزاد و شامل موضوعاتی مواردی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار، فضاها و نقش برجسته‌های سنتی و کهن ایران، جانباز، دفورماسیون طبیعت و غیره است.

او یادآور شد: این نمایشگاه حاصل همکاری و فعالیت دانشجویان استاد زینب محرابی از سه دانشگاه مختلف در رشته‌های نقاشی، گرافیک، کارگردانی و تدوین است.

نمایشگاه یادشده به یاد امین سلطانی، یکی از دانشجویان متوفی استاد محرابی بر پا شده است.

استاد محرابی تا کنون بیش از 70 نمایشگاه انفرادی داشته و به گفته او هدف از برگزاری این نمایشگاه انسجام و دور هم جمع کردن دانشجویان هنر چند دانشگاه جهت آشنایی بیشتر با سبک‌ها و کارهای مختلف بوده است.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند تا پایان خرداد ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 18 به کاخ صاحبقرانیه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

 

کد خبر 137735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز